31 Mayıs 2007 Perşembe

ben bi orospu çocuuyum!

Dün okuldayken bir dönem yakın olan olduğum arkadaşımı gördüm. La Vie(Bostanlı'da canım) de yemek yerken onlar geldi(kişi ve hatunu) davet ettik masamıza beraber oturduk...Hatun kişiyi de önceden tanıyordum, kızla iyi anlaşıyoruz, inatla bana herifiyle neden artık görüşmediğimizi sordu, bende anlatamadım tabiii, yavrucum senin sevgilin otumu içirmedi bana evinde, sinir oldum,kuzenime asılmaya kalktı(kuzenimin sevgilisinin olduğunu önceden ona söylememe rağmen!) birde, saçma sapan davranışları da sinir ediodu beni diye...Ik mık dedim işte...Soora bu herif kıza ne anlattı bilmiorm ama kız bana,bu birileriyle takılmış okuldan,kimlerle takıldı bu die sormaya başladı inatla...Ozaman da cevap veremedim ki "yavrucum bi ara bizim aramızda bişiler oluo gibiydi sevgilinle, bi-iki öpüşmüştük soora ben ona ne sen benden hoşlanıosun ne de ben senden gerek yok bi daha yapmayalım bööle bişeye dedim o da ağladı, gerçekten ağladı ama çoook komikti soora bi ara sooora tekrar görüştük ama ozaman eskisi gibi arkadaştık, nerdeyse herhafta buluşur içerdik, geyik yapardık, o bana seni çekiştiriodu, bende ona bi herifle tanıştııımı ve çok hoşuma gittiini annatıodum" diemedim...ık mık bizim okulda kız yoktu ki, bik bik dedim geçtim...Eve geldiğimde kendimi çok sürtük ve orospu çocuu hissediodum hala da geçmedi...Şimdi yüksek sesle bağıralım HAYAT İŞTE, ohh geçer gibi oldu....

Hiç yorum yok: