10 Mayıs 2007 Perşembe

hohohooooyt! cicili bicili kız blogu olsun buda

sevimli ayıcıklar-süslü odalar-şekerli mekerli şeyler-modayı takip etmeler-sonra bir kalıptan çıkmış gibi gözükmeler-hıns!-bir-iki-sevgi aşk konularına girme-sevgiliden mutlaka ama mutlaka romantik olmasını bekleme-sktimin romantizmi-bi dee asla küfür edememek böyle ağız dolusu nameli nameli-çiş yapamaya tek başına gidemememek-hanımefendiliğinden dolayı asla işicem diyememek-makyaj yapmak için 6 da uyanmak-tanrııııım! filmin koptuğu an bende! bir kez daha bakıyorum karşımdakinin yüzüne dalga geçmio dimi die,hatun çok ciddi makyaj yapmak için 6 da kalkma konusunda-topu bana okadar saçma gelio ki düşünüyorum bende mi var bir sorun-tanrımda böyle yaratmış beni işte naapalım diyorum-kendimi bildim bileli de hiç ilgim olmadı-tanrım beni de erkek zihniyetiyle yaratmış,naapalım buna da şükür- adam white&dan minty tear from a rose u mutlaka dinleyin çok bildik bir melodi bir anda aklım türk filmlerine gitti ama o dörtlünün olmadığı zamanlar 80ler fln ortasında ve sonunda bayık yerler var mükemmel diyemeyeceğim-bağlayamıcam şimdi konu karıştı-hohoooyt diomuşum ben ben şekerli pembeler eklesemde at- kelebek muhabbeti mi yapsam buralara

Hiç yorum yok: