9 Mayıs 2007 Çarşamba

başlangıç yazım;

ben kimim???

Ben bi a-sosyalle sosyal arasında gidip gelen yabancıyım. Ben bi yere ait deilim yersiz yurtsuzum ama ben birine aitim!, bir çekim etkisiyle birşeyin etrafında dönen bir gezegen gibiyim, ben küçük prensin gezegeniyim ahahaahaha.Küçük prens olmak isterdim tabiyki, keşke okadar rafine bir hayat olsa, gülüm olsa bir tane onun için cam fanus yapsam yanardağların alevinden korumak için, günlük işim yanardağlarımı temizlemek olsa, istersem bir günde güneşin batışını 65 defa seyrebilsem, gülümle hergün derin derin sohbetlere girsem...Ben çocuk gibiyim.Ben chuck palahniuk okuruyum,deliliğe selam ederim,ekşinin yarattığı yazar değil,okur grubundan bi fikirsizim ben!,ben bi tek başına gezerim,telefonum da olmasaydı işte ozaman tek başıma olurdum gerçekten,ben internette saatlerini geçiren birim, aslında mutsuz biriyim,hayallerimin peşinde gidiyorum, pes etmem ben.Trance müzik dinlerim, vocal trance favorimdir, fakat arada elektro gitarın sesini duymam gerek,bu arada rock yaşlanıyor lanet olsun!,ben 15 yaşımdan beri depeche mode dinleriyim, dave 1 numaradır, 15 yaşımdan beri slogan aynıdır; "gördüüüm yerde vercem şu dave e!" ayrıca placebo,massive attack herzaman güzeldir, angel'in tadını bilenlere selam ederim, ben bi küfürbazım, çooook küfrederim,öteki tarafa da hassiktiiiiiiir dierek gitçem zaten,şimdilik bukadarım ben

Hiç yorum yok: