31 Mayıs 2007 Perşembe

ben bi orospu çocuuyum!

Dün okuldayken bir dönem yakın olan olduğum arkadaşımı gördüm. La Vie(Bostanlı'da canım) de yemek yerken onlar geldi(kişi ve hatunu) davet ettik masamıza beraber oturduk...Hatun kişiyi de önceden tanıyordum, kızla iyi anlaşıyoruz, inatla bana herifiyle neden artık görüşmediğimizi sordu, bende anlatamadım tabiii, yavrucum senin sevgilin otumu içirmedi bana evinde, sinir oldum,kuzenime asılmaya kalktı(kuzenimin sevgilisinin olduğunu önceden ona söylememe rağmen!) birde, saçma sapan davranışları da sinir ediodu beni diye...Ik mık dedim işte...Soora bu herif kıza ne anlattı bilmiorm ama kız bana,bu birileriyle takılmış okuldan,kimlerle takıldı bu die sormaya başladı inatla...Ozaman da cevap veremedim ki "yavrucum bi ara bizim aramızda bişiler oluo gibiydi sevgilinle, bi-iki öpüşmüştük soora ben ona ne sen benden hoşlanıosun ne de ben senden gerek yok bi daha yapmayalım bööle bişeye dedim o da ağladı, gerçekten ağladı ama çoook komikti soora bi ara sooora tekrar görüştük ama ozaman eskisi gibi arkadaştık, nerdeyse herhafta buluşur içerdik, geyik yapardık, o bana seni çekiştiriodu, bende ona bi herifle tanıştııımı ve çok hoşuma gittiini annatıodum" diemedim...ık mık bizim okulda kız yoktu ki, bik bik dedim geçtim...Eve geldiğimde kendimi çok sürtük ve orospu çocuu hissediodum hala da geçmedi...Şimdi yüksek sesle bağıralım HAYAT İŞTE, ohh geçer gibi oldu....

30 Mayıs 2007 Çarşamba

karayip korsanları!!!

Serinin 3. filmini de seyrettim, devamı gelirse gene giderim...3. film diğerlerinin tadında değildi aslında ama filmin kurgusu güzel, Davy Jones öldü, yerine başkası geçti, ama beklenmedik birisi...Ben dayananamam filmi anlatırım ki :D lanet olsun bana :D Serinin devamında diğer korsanların hayatları fln olsa keşke, o japon kadının başından geçenler anlatılsa fln ozaman güsel olur bence...4. sü de çekiliomuş diyorlar...çekilsin, ilkini 3 kere, ikincisini 4 kere sonuncusunu da daha yeni seyrettim ama dvdsini bulunca durmam alırım gene seyrederim :) Jack Sparrow'un etkiside var çok, başlı başına süper bi karakter hastasıyım, Johnny Deep' e de hastayım ama Jack bambaşka :) Tia Dalma da çook acaip bir hatun, cool hatun,son filmde saçma oldu o biras, o hatun öyle kalmalıydı bence...Seyretmeyenler seyretsin demeyeceğim, dikkatinizi çekmediyse bakmayın bile, bazen herkesin bişileri seyretmesi gerekmio, boku çıkıo sonunda! gidiyorum ben Lost seyretmeye ahahaha(çook ciddiyim bebeim)

24 Mayıs 2007 Perşembe

babam


huysuz ihtiyar bugün 60 yaşından gün almaya başladı :) bazı şeyleri anlatmak zordur, karşındakinin anlamayacağı korkusu ve o şeye olan sevgi engeller bunu...Benim babam sert görünen bir insandır, pek modern değildir, bunları söylediğim zaman karşımdakinin gözüne acaip sert, höt dediği zaman oturtan, çizgili pijamalı, bıyıklı, dindar bir adam görüntüsü görmesi korkutuyor beni...Ama babam bıyıklıdır! kestiği zaman bir facia olur,bıyıklı kalmalı...huysuz ihtiyar diyorum ama yaşından genç- simsiyah saçları yeni yeni ağarmaya başladı ve yaşından beklenemeyecek kadar çok çalışıyor(sabah7-akşam7,c-tesi dahil) aslında çalışmaya ihtiyacı olmasada...Benim için yapıyor biliyorum, benim için çabalıyor, belkide şu anda onun yanında olmalıydım, o zaman yükü hafiflerdi ama ben ona dedim taaa en başında,huysuz ama dinlemedi beni!
Kızlar genelde babaları tipte adamlara aşık olurmuş-sevgilim az biraz babama benziyor-fakat ben babama çok fazla benziyorum- ben onu bir kızın babasını sevdiğinden daha çok seviyorum-babama benzeyen bir adama aşık olmak yerine ben kendimi babama benzetiyorum-benziyorum,istemeden bazen de isteyerek-bir anda parlamam sonra da pişman olmam hoş olmayan bir özellik biliyorum ama bunu değiştiremiyorum-bazen aynı babam gibi baktığımı söylüyorlar,ne yalan söyliiim çok hoşuma gidiyor-yaşı büyük akrabalar bana "küçük ali" diyorlar, kendimi babamın pipisi gibi hissediyorum ahahaha-babam da tipinden beklenemeyecek bir espiri anlayışı var- herzaman beni koparır- babamla beraber küfredetmeyi severiz-siktirol git kelimesini ondan öğrendim heh heee- birde gelceksen gel, kalcaksan kal,yapçaksan yap,alcaksan al,uyucaksan uyu,gezceksen gez vs vs vs var,kısır döngü gibi a.k.,-babaaa bunu aliiim mi- alcaksan al!- ee alcaksam alırım zaten sana soruorm karar veremedim işteee! "alcaksan al"-o sarhoş olunca da gülmekten koparım- çocukken anneni mi daha çok seviyorsun babanı mı iğrenç sorusuyla hepimiz karşılaştık ama ben kıvıramadım-gözler babaya sabitlenmiş bi şekilde "ee,şey ikinide aynı seviyorum" ahahahaha- herkes bilirdi, ben babama bayılırdım-küçükken pazar sabahları 6 da kalkardım sırf onunla gezmek için- (bu arada babam her sabah 5 te kalkar)- sabah sabah nereler mi gezilir? tabiki de pazara gidilir , meyve , sebze alınır-sonra gaste alınır sonra simit,kinder ve bonibon da alınır :)) - eve gelinir evdekiler uyandırılır ve tekrar kahvaltı edilir-çocukluğumun pazarları işte- bir pazar sabahı babamla erkekler berberine bile gitmiştim :D- herzaman güllük gülistanlık değiliz tabi-çok küseriz birbirimize-eskiden küstüğümüzü de sabah evden çıkarken birbirimizi öpmeyerek gösterirdik,iyi işler-zihin açıklığı dilemeyerek gösterirdik-şimdilerde telefonu yüzüne kapatmak var,onu da kendimize has yöntemle kapatıyoruz :) - çok kavga ettik,of hatırlamak istemiyorum!
Ben büyüyemiyorum bundan nefret ediyorum ama babama bakınca oda büyüyemiyor, o da çocuk gibi... yaşı 60 oldu işte...hatunu da doğum günü hediyesi olarak yapmış güvecini- afiyetle yemiş moruk-60 sene daha sağlıklı olur umarım- ben onu çok seviyorum

22 Mayıs 2007 Salı

termodinamik


çetin kelimesinin anlamıdır termodinamik- benim bir teorim var!-üniversitelerde termodinamik dersi veren hocalar delidir!-ayrıca inanılmaz ukalalardır - Berrin hocamın sınav kağıdıma düştüğü notlar gözümün önüne geldi "bu sistemin yeryüzünde çalışması imkansız, git bunu uzaya kur-0"- haklılar tabii- termodinamiği anlamışlar ve anlatıyorlar- birde Yunus Çengel'in termodinamik kitabı vardır, bütün ilahi kitaplardan daha yücedir- çünkü o evrenin işleyişi hakkında bir fikir verir- yasaları vardır termodinamğin imanın şartları gibi-0.yasa: iki sistem arasında madde ve ısı alışverişi yoksa termodinamik denge içindedirler-1. yasa: enerji vardan yok edilemez, yoktan var edilemez-2. yasa: ısısı düşük bir sistemden ısısı yüksek bir sisteme kendiğinden ısı transferi olmaz- burda entropi hayatımıza girer, ne diye sormayın sakın, felsefeciler bile uğraşmıştır bunun için,ama tam bir ifade kimse veremez, Yunus Çengel'de açık açık söyler bunu konunun girişinde kesin bir tanımı yok,termodinamiği anlayacağını düşünen öğrencinin mavi ekranı verdiği andır bknz:ben yaşadım- entropi dünyada sürekli artmaktadır çünkü %100 verimle çalışan birşey yoktur(imkansızdır),düşünür kimseler buna takmıştır işte, entropi arttığı için kaosta artar!(neden demeyin burası beni aşar)-ve terodinamiğin 3. yasası: mutlak sıfırda(-273derece C ya da 0 Klevin) atom hareketi durur.Bu şekilde kuralları sıralayınca çok basit gibi gözüküyor-işte bu nedenle de evrenselliğe ulaşıyor bence- dinlerin yapamadığını yapıyor- ben matematiğin kesinliğine bayılıyorum-tapıyorum- ya doğru ya yanlış arası yok işte - arada entropi gibi arsızlar çıkıor, anla anlayabilirsen-hayatta entropi gibi- tanımla tanımlayabilirsen- anla anlayabilirsen- doğrumu yanlış mı-iyi mi kötü mü....Kafam çok karışık bebeğim

20 Mayıs 2007 Pazar

feminen erkek fakat maskülen tavırlar mmm!





















ville valo dan bahsediyorum- androjen yaratık- güzellik abidesi - fakat(benim fakatlarım bitmez bebeğim) heartagram ve lovemetal ile saçmalıyor- sen sus ve öylece dur diye bağırmak istiyorum- him'in birçok albümünü indirsemde beni asla yakalayamadı (ruh karartıcı müzik...ne gereği var şimdi ruhumuzu karartmaya)- sen sus ve öylece duuuuur(gene geldi bağırma istenci) - ya da hep summer wine da (go to youtube) olduğun gibi kal işte bizde salyalarımızı akıtarak seyredelim seni... birde 8 miles high filmini seyretmek istiyorummm!!!

18 Mayıs 2007 Cuma

severim...













vampir değilim aslında - gündüzleri de yaşamayı severim - fakat güneşe sinir oluyorum, yakıyor, terletiyor ve en önemlisi gözlerimi açamıyorum! - güneş kardeşe çok "finger" gösterdim bknz:tavşan daha küsmüş - allah belanı versiiiiin die de baardım ama o belasını bulmadı, biz buluyoruz belamızı bknz:küresel ısınma - eğlenelim öğrenelim: resim1 de güneş havyanı ile dünyamız arasındaki boyut farkını gösteriyorum - demek istediiim şeyler aslında bunlar değil bebeğim; bugün izmirde hava kapalı ve ben sırf bunun için kendimi iyi hissediyorum- haftasonu da fırtına bekleniyormuş ohhh bomba - izmirde bir başlıyor(du) yağmur 10 saat 12 saat bazen 24 saat...sıkıcı oluyor haliyle ama güneş çıkmıyor ya bana yeter - donuma kadar ıslanmak sorun değil - ben güneşe sinir oluyorum!

14 Mayıs 2007 Pazartesi

pisiler

aslında başka birşey yazacaktım,son dakika golü onur beni gene deliye çevirdi.Sürekli ben onunla ilgileneceğim, birde ilgi beklediğini de göstermiyor hiç...üzgünüm ben onu kendim gibi görüyorum, benle ilgilenmesini istiyorsam bunu ona hissettiriyorum ya da direk söylüyorum "benle ilgilen" diye! o da orda öylece bekliyor,a.k. bekleyeceğine birşey yap yaaa,onunla ilgilenmek normal koşullarda hoşuma gidiyor, o benim bebeim,seviyorum onu çok, fakat böyle yapması beni gerçekten deli ediyor.

10 Mayıs 2007 Perşembe

hohohooooyt! cicili bicili kız blogu olsun buda

sevimli ayıcıklar-süslü odalar-şekerli mekerli şeyler-modayı takip etmeler-sonra bir kalıptan çıkmış gibi gözükmeler-hıns!-bir-iki-sevgi aşk konularına girme-sevgiliden mutlaka ama mutlaka romantik olmasını bekleme-sktimin romantizmi-bi dee asla küfür edememek böyle ağız dolusu nameli nameli-çiş yapamaya tek başına gidemememek-hanımefendiliğinden dolayı asla işicem diyememek-makyaj yapmak için 6 da uyanmak-tanrııııım! filmin koptuğu an bende! bir kez daha bakıyorum karşımdakinin yüzüne dalga geçmio dimi die,hatun çok ciddi makyaj yapmak için 6 da kalkma konusunda-topu bana okadar saçma gelio ki düşünüyorum bende mi var bir sorun-tanrımda böyle yaratmış beni işte naapalım diyorum-kendimi bildim bileli de hiç ilgim olmadı-tanrım beni de erkek zihniyetiyle yaratmış,naapalım buna da şükür- adam white&dan minty tear from a rose u mutlaka dinleyin çok bildik bir melodi bir anda aklım türk filmlerine gitti ama o dörtlünün olmadığı zamanlar 80ler fln ortasında ve sonunda bayık yerler var mükemmel diyemeyeceğim-bağlayamıcam şimdi konu karıştı-hohoooyt diomuşum ben ben şekerli pembeler eklesemde at- kelebek muhabbeti mi yapsam buralara

sık kullanılanlarımdan seçmece;

Link verme blogu yapmak istemiyorum, karıştırdıkça karıştılası siteleri yazabilirim ama sana gül bahçesi vaadetmiyorum bebeğim.

www.howstuffworks.com
Herşey hakkında bilgi bulunabiliyor, bir dizel motorunun nasıl çalıştığından masonların nasıl işlediğine kadar....

http://g2p.org
mp3 aramak için süper birşey ama herzaman bulamıyor.

www.etn.fm
güzel radyo....

www.limk.com
www.i-am-bored.com
zaman geçirmek için güzel.

9 Mayıs 2007 Çarşamba

başlangıç yazım;

ben kimim???

Ben bi a-sosyalle sosyal arasında gidip gelen yabancıyım. Ben bi yere ait deilim yersiz yurtsuzum ama ben birine aitim!, bir çekim etkisiyle birşeyin etrafında dönen bir gezegen gibiyim, ben küçük prensin gezegeniyim ahahaahaha.Küçük prens olmak isterdim tabiyki, keşke okadar rafine bir hayat olsa, gülüm olsa bir tane onun için cam fanus yapsam yanardağların alevinden korumak için, günlük işim yanardağlarımı temizlemek olsa, istersem bir günde güneşin batışını 65 defa seyrebilsem, gülümle hergün derin derin sohbetlere girsem...Ben çocuk gibiyim.Ben chuck palahniuk okuruyum,deliliğe selam ederim,ekşinin yarattığı yazar değil,okur grubundan bi fikirsizim ben!,ben bi tek başına gezerim,telefonum da olmasaydı işte ozaman tek başıma olurdum gerçekten,ben internette saatlerini geçiren birim, aslında mutsuz biriyim,hayallerimin peşinde gidiyorum, pes etmem ben.Trance müzik dinlerim, vocal trance favorimdir, fakat arada elektro gitarın sesini duymam gerek,bu arada rock yaşlanıyor lanet olsun!,ben 15 yaşımdan beri depeche mode dinleriyim, dave 1 numaradır, 15 yaşımdan beri slogan aynıdır; "gördüüüm yerde vercem şu dave e!" ayrıca placebo,massive attack herzaman güzeldir, angel'in tadını bilenlere selam ederim, ben bi küfürbazım, çooook küfrederim,öteki tarafa da hassiktiiiiiiir dierek gitçem zaten,şimdilik bukadarım ben

8 Mayıs 2007 Salı

www.vintageprojects.com
bu gece bulduğum ilginç bir site