24 Mayıs 2007 Perşembe

babam


huysuz ihtiyar bugün 60 yaşından gün almaya başladı :) bazı şeyleri anlatmak zordur, karşındakinin anlamayacağı korkusu ve o şeye olan sevgi engeller bunu...Benim babam sert görünen bir insandır, pek modern değildir, bunları söylediğim zaman karşımdakinin gözüne acaip sert, höt dediği zaman oturtan, çizgili pijamalı, bıyıklı, dindar bir adam görüntüsü görmesi korkutuyor beni...Ama babam bıyıklıdır! kestiği zaman bir facia olur,bıyıklı kalmalı...huysuz ihtiyar diyorum ama yaşından genç- simsiyah saçları yeni yeni ağarmaya başladı ve yaşından beklenemeyecek kadar çok çalışıyor(sabah7-akşam7,c-tesi dahil) aslında çalışmaya ihtiyacı olmasada...Benim için yapıyor biliyorum, benim için çabalıyor, belkide şu anda onun yanında olmalıydım, o zaman yükü hafiflerdi ama ben ona dedim taaa en başında,huysuz ama dinlemedi beni!
Kızlar genelde babaları tipte adamlara aşık olurmuş-sevgilim az biraz babama benziyor-fakat ben babama çok fazla benziyorum- ben onu bir kızın babasını sevdiğinden daha çok seviyorum-babama benzeyen bir adama aşık olmak yerine ben kendimi babama benzetiyorum-benziyorum,istemeden bazen de isteyerek-bir anda parlamam sonra da pişman olmam hoş olmayan bir özellik biliyorum ama bunu değiştiremiyorum-bazen aynı babam gibi baktığımı söylüyorlar,ne yalan söyliiim çok hoşuma gidiyor-yaşı büyük akrabalar bana "küçük ali" diyorlar, kendimi babamın pipisi gibi hissediyorum ahahaha-babam da tipinden beklenemeyecek bir espiri anlayışı var- herzaman beni koparır- babamla beraber küfredetmeyi severiz-siktirol git kelimesini ondan öğrendim heh heee- birde gelceksen gel, kalcaksan kal,yapçaksan yap,alcaksan al,uyucaksan uyu,gezceksen gez vs vs vs var,kısır döngü gibi a.k.,-babaaa bunu aliiim mi- alcaksan al!- ee alcaksam alırım zaten sana soruorm karar veremedim işteee! "alcaksan al"-o sarhoş olunca da gülmekten koparım- çocukken anneni mi daha çok seviyorsun babanı mı iğrenç sorusuyla hepimiz karşılaştık ama ben kıvıramadım-gözler babaya sabitlenmiş bi şekilde "ee,şey ikinide aynı seviyorum" ahahahaha- herkes bilirdi, ben babama bayılırdım-küçükken pazar sabahları 6 da kalkardım sırf onunla gezmek için- (bu arada babam her sabah 5 te kalkar)- sabah sabah nereler mi gezilir? tabiki de pazara gidilir , meyve , sebze alınır-sonra gaste alınır sonra simit,kinder ve bonibon da alınır :)) - eve gelinir evdekiler uyandırılır ve tekrar kahvaltı edilir-çocukluğumun pazarları işte- bir pazar sabahı babamla erkekler berberine bile gitmiştim :D- herzaman güllük gülistanlık değiliz tabi-çok küseriz birbirimize-eskiden küstüğümüzü de sabah evden çıkarken birbirimizi öpmeyerek gösterirdik,iyi işler-zihin açıklığı dilemeyerek gösterirdik-şimdilerde telefonu yüzüne kapatmak var,onu da kendimize has yöntemle kapatıyoruz :) - çok kavga ettik,of hatırlamak istemiyorum!
Ben büyüyemiyorum bundan nefret ediyorum ama babama bakınca oda büyüyemiyor, o da çocuk gibi... yaşı 60 oldu işte...hatunu da doğum günü hediyesi olarak yapmış güvecini- afiyetle yemiş moruk-60 sene daha sağlıklı olur umarım- ben onu çok seviyorum

Hiç yorum yok: