18 Mayıs 2007 Cuma

severim...













vampir değilim aslında - gündüzleri de yaşamayı severim - fakat güneşe sinir oluyorum, yakıyor, terletiyor ve en önemlisi gözlerimi açamıyorum! - güneş kardeşe çok "finger" gösterdim bknz:tavşan daha küsmüş - allah belanı versiiiiin die de baardım ama o belasını bulmadı, biz buluyoruz belamızı bknz:küresel ısınma - eğlenelim öğrenelim: resim1 de güneş havyanı ile dünyamız arasındaki boyut farkını gösteriyorum - demek istediiim şeyler aslında bunlar değil bebeğim; bugün izmirde hava kapalı ve ben sırf bunun için kendimi iyi hissediyorum- haftasonu da fırtına bekleniyormuş ohhh bomba - izmirde bir başlıyor(du) yağmur 10 saat 12 saat bazen 24 saat...sıkıcı oluyor haliyle ama güneş çıkmıyor ya bana yeter - donuma kadar ıslanmak sorun değil - ben güneşe sinir oluyorum!

Hiç yorum yok: