30 Mayıs 2007 Çarşamba

karayip korsanları!!!

Serinin 3. filmini de seyrettim, devamı gelirse gene giderim...3. film diğerlerinin tadında değildi aslında ama filmin kurgusu güzel, Davy Jones öldü, yerine başkası geçti, ama beklenmedik birisi...Ben dayananamam filmi anlatırım ki :D lanet olsun bana :D Serinin devamında diğer korsanların hayatları fln olsa keşke, o japon kadının başından geçenler anlatılsa fln ozaman güsel olur bence...4. sü de çekiliomuş diyorlar...çekilsin, ilkini 3 kere, ikincisini 4 kere sonuncusunu da daha yeni seyrettim ama dvdsini bulunca durmam alırım gene seyrederim :) Jack Sparrow'un etkiside var çok, başlı başına süper bi karakter hastasıyım, Johnny Deep' e de hastayım ama Jack bambaşka :) Tia Dalma da çook acaip bir hatun, cool hatun,son filmde saçma oldu o biras, o hatun öyle kalmalıydı bence...Seyretmeyenler seyretsin demeyeceğim, dikkatinizi çekmediyse bakmayın bile, bazen herkesin bişileri seyretmesi gerekmio, boku çıkıo sonunda! gidiyorum ben Lost seyretmeye ahahaha(çook ciddiyim bebeim)

Hiç yorum yok: