14 Mayıs 2007 Pazartesi
pisiler
aslında başka birşey yazacaktım,son dakika golü onur beni gene deliye çevirdi.Sürekli ben onunla ilgileneceğim, birde ilgi beklediğini de göstermiyor hiç...üzgünüm ben onu kendim gibi görüyorum, benle ilgilenmesini istiyorsam bunu ona hissettiriyorum ya da direk söylüyorum "benle ilgilen" diye! o da orda öylece bekliyor,a.k. bekleyeceğine birşey yap yaaa,onunla ilgilenmek normal koşullarda hoşuma gidiyor, o benim bebeim,seviyorum onu çok, fakat böyle yapması beni gerçekten deli ediyor.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder