1 Haziran 2007 Cuma
blog camiası hakkındaki naçiz düşüncelerim
Sabahtan beri başka insanların bloglarını geziyorum. Ne kadar çok marifetli insan varmış, kıymalı dometesli börekler, çikolatalı portakallı kekler peeeh :) Ben yapamam kardeşim, yani yemek az boz yaparım ama kendimi yaptığım yemeklerle ifade edemem!Yoksa bu bloglar tarif arayanlara hizmet mi oluyor? Profosyonel pastacı gördüm birkaç tane, keşke onlar blog değil de,site yapsalar diye düşündüm içimden...Modaya uyan insanların blogları var birde, ben okadar tüketime karşıyım! moda= tüketmek. itirazı olan??Genç kız bloglarını şeytani bir sırıtmayla okudum,fotoğraf sanatçıları güzel...Anne blogları var, annelik kutsal...dişi birey olmama rağmen bana çook uzak, çocukları severim ama uzaktan! Sevgilim bak, hem ben adam gibi yemek yapamıomuşum hem de çocuk doğuramam sanırım,beni istiosan bunları göz önünde bulundur.Hayretler içinde kaldım yaaa; ne kadar çok yemek blogu var, insanlar nekadar çok yemek yapmak için uğraşıyorlar...Bide benim hiç yorumum olmuyor :(( Eyyy ziyaretçiiiii geldiysen 3 kez vuuuuur!
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder