3 Haziran 2007 Pazar

pisiler


bu sefer yazcam! bugün gene pisiler gördüm ve onları gene çok sevdim. bitanesini eve getirmek, gözümden iyi bakmak ve canımdan çok sevmek istedim(elmyra'yı tanıyanınız var mı?) fakat kardeş kardeşe çok güzel oynuyorlardı, kıyamadım...anneleri de dişlerini gösterdi bana, normalde bana dişlerini gösteren kediye bende dişlerimi gösteririm(genelde kaçarlar ehehehehe) bu sefer ılımlı davrandım, çocuklarına bişe yapmıcam merak etmeee dedim! duman rengi 2 pisicik, mavi gözlü olan dişi, gri gözlü olan erkek...Biraz daha büyüsünler mavi gözlüsünü alcam! 2-3 hafta önce bi arabanın altında ağlayan tekir pisicik görmüştüm ve onun hayatını kurtardım!-artık mutlu bir yuvası ve 3 tane üvey kardeşi var- mama alıp ziyaretine gittiğimde tekire "ben senin kahramanınım,hatırlıo musun" dedim nankör kedi milleti, pisicikken de nankörler! Ne mama için yüzüme baktı,ne de evet bugünlere senin sayende geldim dedi. Nankörler işte nankör! Ama ben genede bi pisicik alıp ona gözümden iyi bakmak ve canımdan çok sevmek istiyorum!! Nihahaha

Hiç yorum yok: